Особливості організації навчально-виховного процесу школи дозволяють говорити про ряд переваг у порівнянні з іншими навчальними закладами:
- Налагоджена наступність між дошкільною та початковою, початковою та основною школою, основною та старшою ланками навчання.
- Належне забезпечення комп`ютерною технікою, наявність Інтернету.
- Створення належних умов для самореалізації вчителя й учня.
- Запровадження поглибленого та профільного вивчення предметів, належний рівень профорієнтаційної роботи.
- Високий рівень методичної роботи, самоосвітньої діяльності вчителя.
- Ефективне впровадження сучасних освітніх технологій.
- Високий рівень організації роботи з обдарованими дітьми, результативність роботи.
- Ефективна система виховної роботи, високий рівень національно-патріотичного виховання, громадянської освіти.
Пріоритетні напрямки діяльності закладу:
- Використовувати розвивальні технології, спрямовані на комплексний розвиток фізичного, психічного, розумового, духовного потенціалу дитини.
- Запроваджувати інклюзивне навчання для дітей з особливими освітніми потребами у навчальному закладі.
- Створити умови для виховання молодого покоління на кращих здобутках національної культури і духовної спадщини, героїчного минулого та сучасного українського народу.
- Залучати дітей та учнівську молодь до навчально-виховної роботи, суспільно значущих справ: громадської, благодійної діяльності, участі в соціальних, інтелектуальних, мистецьких, природоохоронних, краєзнавчих проектах.
- Формувати новий освітній простір відповідно до Концепції «Нова українська школа».
- Забезпечувати наступність дошкільної та початкової освіти в умовах НУШ.
- Формувати ключові компетентності як основний результат освітнього процесу.
- Зміцнювати навчально-матеріальну базу закладу освіти шляхом використання різних джерел фінансування.
- Підвищувати кадровий потенціал закладу освіти.
Шляхи реалізації основних завдань освітнього закладу:
- створення належних умов для всебічного розвитку і саморозвитку особистості, індивідуалізації та диференціації навчання;
- забезпечення допрофільної підготовки та профілізації старшої школи;
- створення умов для розвитку педагогічної творчості та ініціативи, підвищення загальнодидактичного, науково-методичного та фахового рівня педагогічних працівників через модернізацію внутрішньошкільної методичної роботи, самоосвіту та залучення вчителів до експериментальної, дослідницької діяльності;
- гуманізація і гуманітаризація освіти;
- комплексна реалізація оздоровчої функції шкільної освіти через упровадження здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховний процес;
- подальше впровадження комп’ютерної техніки, перспективних освітніх технологій в управлінську діяльність.
Шляхи удосконалення змісту психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу закладу в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»:
- ознайомлення з основними психологічними категоріями Нової української школи;
- розуміння ролі психологічної служби в освітній реформі;
- знання щодо психологічних особливостей організації освітнього середовища, орієнтованого на дитину;
- розвиток психологічної культури та компетентності вчителя;
- постійна системна робота з усіма суб’єктами освітньої взаємодії;
- впровадження передового психолого-педагогічного досвіду, що передбачає інтеграцію традиційних форм, методів, прийомів та засобів психолого-педагогічної діяльності.