Особливості організації навчально-виховного процесу школи дозволяють говорити про ряд переваг у порівнянні з іншими навчальними закладами:

  1. Налагоджена наступність між дошкільною та початковою, початковою та основною школою, основною та старшою ланками навчання.
  2. Належне забезпечення комп`ютерною технікою, наявність Інтернету.
  3. Створення належних умов для самореалізації вчителя й учня.
  4. Запровадження поглибленого та профільного вивчення предметів, належний рівень профорієнтаційної роботи.
  5. Високий рівень методичної роботи, самоосвітньої діяльності вчителя.
  6. Ефективне впровадження сучасних освітніх технологій.
  7. Високий рівень організації роботи з обдарованими дітьми, результативність роботи.
  8. Ефективна система виховної роботи, високий рівень національно-патріотичного виховання, громадянської освіти.

Пріоритетні напрямки діяльності закладу:

  1. Використовувати розвивальні технології, спрямовані на комплексний розвиток фізичного, психічного, розумового, духовного потенціалу дитини.
  2. Запроваджувати інклюзивне навчання для дітей з особливими освітніми потребами у навчальному закладі.
  3. Створити умови для виховання молодого покоління на кращих здобутках національної культури і духовної спадщини, героїчного минулого та сучасного українського народу.
  4. Залучати дітей та учнівську молодь до навчально-виховної роботи, суспільно значущих справ: громадської, благодійної діяльності, участі в соціальних, інтелектуальних, мистецьких, природоохоронних, краєзнавчих проектах.
  5. Формувати новий освітній простір відповідно до Концепції «Нова українська школа».
  6. Забезпечувати наступність дошкільної та початкової освіти в умовах НУШ.
  7. Формувати ключові компетентності як основний результат освітнього процесу.
  8. Зміцнювати навчально-матеріальну базу закладу освіти шляхом використання різних джерел фінансування.
  9. Підвищувати кадровий потенціал закладу освіти.

Шляхи реалізації основних завдань освітнього закладу:

  • створення належних умов для всебічного розвитку і саморозвитку особистості, індивідуалізації та диференціації навчання;
  • забезпечення допрофільної підготовки та профілізації старшої школи;
  • створення умов для розвитку педагогічної творчості та ініціативи, підвищення загальнодидактичного, науково-методичного та фахового рівня педагогічних працівників через модернізацію внутрішньошкільної методичної роботи, самоосвіту та залучення вчителів до експериментальної, дослідницької діяльності;
  • гуманізація і гуманітаризація освіти;
  • комплексна реалізація оздоровчої функції шкільної освіти через упровадження здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховний процес;
  • подальше впровадження комп’ютерної техніки, перспективних освітніх технологій в управлінську діяльність.

Шляхи удосконалення змісту психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу закладу в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа»:

  • ознайомлення з основними психологічними категоріями Нової української школи;
  • розуміння ролі психологічної служби в освітній реформі;
  • знання щодо психологічних особливостей організації освітнього середовища, орієнтованого на дитину;
  • розвиток психологічної культури та компетентності вчителя;
  • постійна системна робота з усіма суб’єктами освітньої взаємодії;
  • впровадження передового психолого-педагогічного досвіду, що передбачає інтеграцію традиційних форм, методів, прийомів та засобів психолого-педагогічної діяльності.
Кiлькiсть переглядiв: 440