З метою психологічної підтримки педагогів у роботі з дітьми, які зазнали психотравмуючого впливу війни, у нашому ліцеї реалізується проєкт "Завжди поруч"
Війна - це значний стресовий фактор, який впливає на кожну людину у негативному напрямку, проте найбільш уразливою категорією є діти.
Життя дитини за цих умов, стабілізація її психоемоційного стану значною мірою залежить від дорослих.
Чим менший вік дитини, тим більше допомоги вона потребує у плані "опрацювання" стресових факторів.
Важливо, щоб вчителі були обізнаними щодо того, якою має бути підтримка дитини у стресових ситуаціях, як надати першу психологічну допомогу дитині чи дорослому, які зазнали впливу стресорів.
Двічі на тиждень проходять онлайн-зустрічі з педагогічними працівниками з метою підвищення їх рівня проінформованості, формування практичних навичок щодо надання допомоги здобувачам освіти в умовах війни.
"Ранкові зустрічі" з педагогічними працівниками проводяться щопонеділка у онлайн-форматі, загальна тривалість до 20 хвилин.
Обов`язковою складовою - є стабілізація психоемоційного стану, налаштування на продуктивний робочий тиждень, виконання вправ на збереження ресурсу.
Наступним етапом проведення зустрічі - є підвищення рівня проінформованості, відпрацювання навичок володіння техніками стабілізації, активізації ресурсів, розвитку психологічної стійкості.
Наприкінці тижня для педагогів проводиться засідання інтервізійної групи.
Мета роботи групи - обмін досвідом, обговорення складних випадків у професійній діяльності педагогів.
Обов`язковим є дотримання правил роботи:
- Увімкнена камера.
- Активність.
- Повага до думки іншого.
- Правило "Піднятої руки".
- Зворотній зв`язок.
- Конфіденційність.
- Правило "СТОП"
- Правило тренера.